sobota, 27 października 2012

OBIETNICE RÓŻAŃCA ŚWIĘTEGO


OBIETNICE RÓŻAŃCA ŚWIĘTEGO - DANE PRZEZ MARYJĘ
BŁOGOSŁAWIONEMU ALANOWI DE RUPE :

1- Ktokolwiek będzie Mi służył przez odmawianie Różańca Św. otrzyma wyjątkowe łaski.

2- Obiecuję Moją specjalną obronę i największe łaski wszystkim tym, którzy będą odmawiać Różaniec.

3- Różaniec stanie się bronią przeciw piekłu, zniszczy, pomniejszy grzechy, zwycięży heretyków.

4- Spowoduje on, że cnoty i dobre dzieła zakwitną; otrzyma on od Boga obfite przebaczenie dla dusz; odciągnie serca ludu od umiłowania świata i jego marności; podniesie je do podążania rzeczy wiecznych.

5- Dusza, która poleci Mi się przez odmawianie Różańca nie zginie.

6- Ktokolwiek będzie odmawiał Różaniec i odda się rozmyślaniu nad jego świętymi tajemnicami, nigdy nie będzie pokonany przez niepowodzenia. Bóg nie będzie karał w Swojej sprawiedliwości, nie zginie śmiercią niespodziewaną; jeżeli będzie sprawiedliwym, wytrwałym w łasce Bożej i będzie godnym życia wiecznego

7- Ktokolwiek będzie miał prawdziwe nabożeństwo do Różańca - nie umrze bez Sakramentów Kościoła.

8- Wierni w odmawianiu Różańca będą mieli w życiu i przy śmierci światło Boże i pełnię Jego łaski.

9- Uwolnię z czyśćca tych, którzy mieli nabożeństwo do Różańca Świętego.

10- Wierne dzieci Różańca zasłużą na wysoki stopień chwały w Niebie.

11- Otrzymacie wszystko o co prosicie przez odmawianie Różańca.

12- Wszystkich, którzy rozpowszechniają Różaniec będę wspomagała w ich potrzebach.

13- Otrzymałam od Mojego Boskiego Syna obietnicę, że wszyscy obrońcy Różańca będą mieli za wstawienników cały Dwór Niebieski w czasie życia i w godzinę śmierci

14- Wszyscy, którzy odmawiają Różaniec są Moimi synami i braćmi Mojego Jedynego Syna Jezusa Chrystusa.

Nabożeństwo do Mojego Różańca jest wielkim znakiem przeznaczenia do Nieba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz