piątek, 9 listopada 2012

October Baby

Zapraszamy serdecznie do udziału w projekcji filmu: "October Baby".

Film "October Baby" jest oparty na faktach i opowiada o dramacie młodej kobiety, która w 19 roku życia dowiedziała się, że została przy życiu po nieudanej aborcji i musi jako chrześcijanka stanąć na trudnej drodze wybaczenia swojej biologicznej matce. W filmie, główną bohaterkę gra Hanna Racher. Bohaterka jest młodą studentką, która cierpi na padaczkę, astmę i depresję. Po badaniach lekarskich odkrywa główne źródło swoich kłopotów, odkrywa, że została urodzona po nieudanej próbie aborcji.


Zwiastun „October Baby”: http://youtu.be/BcrT8_CXF1U





Gianna Jessen przeżyła zabieg i dzięki pielęgniarkom udało się ją ocalić. Jej matka oddała ją do adopcji.
„Powinnam być ślepa i poparzona, powinnam być martwa, ale urodziłam się żywa. W akcie urodzenia mam napisane: „urodzona w trakcie aborcji”, a poniżej jest podpis lekarza, który tę aborcję przeprowadzał.
Byłam osobą, miałam umrzeć ale żyję. Moja matka była w klinice, w której zaplanowano aborcję na 9 rano. Na szczęście dla mnie aborter nie był w tym czasie w klinice, kiedy urodziłam się o 6 rano w dniu 6 kwietnia 1977 roku. Pospieszyłam się. Jestem pewna, że gdyby był tam, nie byłoby mnie tu dzisiaj, bo jego praca ma zabijać, a nie wspierać życie. Niektórzy mówią, że Ja jestem "nieudaną aborcją", wynik tandetnej pracy" – mówiła Gianna przed Kongresem USA, kiedy miała 19 lat.



Świadectwo Gianny Jessen: http://youtu.be/-I1QLtRJxXA



Historia Gianny Jessen jest tak niebywała, że gdyby powstała tylko w głowie filmowców, nikt by nie uwierzył, że jest prawdziwa. Filmowcy pewnie zostaliby uznani za wariatów albo propagandystów chrześcijańskich fundamentalistów. Samo przeżycie aborcji mordowanego dziecka jest niemal niemożliwe. Bóg jednak bardzo często poprzez zło doprowadza do dobra. Dzięki działalności pro-life dziś już 34-letniej Gianny zapewne wiele kobiet zrezygnowało z zabicia swojego nienarodzonego dziecka. Przeżyła, by dać świadectwo



Projekcja odbędzie się:
16 listopada 2012 roku, godzina 19:00.
Biblioteka Miejska w Imielinie, ul Imielińska 92, 41-407 Imielin

Wstęp bezpłatny po rejestracji miejscówki na: www.OctoberBaby.ccm.pl.
Na projekcje proszę przybyć przynajmniej 15 minut przed rozpoczęciem.



Serdecznie zapraszamy!
Platforma "Szukając Boga"



Zachęcamy do zapraszania na projekcję swoich bliskich, przyjaciół i znajomych.
Jeśli potrzebujesz zaproszenie w formie papierowej napisz na e-mail: wydarzenia@szukajacboga.pl.
Adam Kania
Koordynator Platformy "Szukając Boga" dla Ruchu Światło - Życie
SzukajacBoga(at)oaza.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz