piątek, 25 kwietnia 2014

Polecamy niezwykłe świadectwa o Janie Pawle II



"W 1986 roku, podczas prywatnej Mszy św., dane mi było przeżyć bardzo bliskie, osobiste spotkanie z Janem Pawłem II, które okazało się łaską determinującą moje życie. Łaską, która nie może być wypowiedziana słowami i pozostanie moim sekretem – Bóg wzywa mnie nadal. Owa łaska osobistego spotkania z Janem Pawłem II powracała przy wielu okazjach. (...)" - wyznała na łamachNaszego Dziennika Marguerite A. Peeters. Z dyrektorem Instytutu Dialogue Dynamics w Brukseli, rozmawia Aldona Ciborowska (KSD).

Za: miesięcznik Egzorcysta

"Ksiądz Marian Rajchel, egzorcysta z diecezji przemyskiej, opowiadał, że podczas jednego z egzorcyzmów demon wrzasnął: Ten Wasz PAPIEŻ!!! On tym pocałunkiem więcej nam szkody czyni niż WY WASZYMI egzorcyzmami! Jeden taki pocałunek gorszy niż 1500 egzorcyzmów. Dla nas to był tylko piękny gest - mówił ks. Marian. - Nie… to była miłość do tej ziemi i zły duch to dobrze odczytał. (...)" - pisze w miesięczniku Egzorcysta Paweł Zuchniewicz.

--
Biuro Prasowe
Katolickiego Stowarzyszenia Dziennikarzy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz