sobota, 20 lutego 2016

Nikt Cię nie kocha tak jak Ja



Nikt Cię nie kocha tak jak ja (Nadie te ama como yo)


sł. i muz. Martin Valverde,

tłum. Agnieszka Beszłej

Capo na 7 progu lub tonacja G-dur: G D/Fis e C D



Ile czekałem na tą chwilę C C/B a a/G

Ile czekałem byś zechciał przyjąć Mnie F D/F# G G7

Ile czekałem, byś się odezwał

Byś w me ramiona w końcu wtulił się



Ja wiem dobrze co przeżywasz

Wiem też dobrze czemu płaczesz

I znam dobrze Twe cierpienie

Bo nigdy nie opuściłem Ciebie F D/F# G G7 G G7



Nikt Cię nie kocha tak jak Ja C C/B a a/G

Nikt Cię nie kocha tak jak Ja F D/F# G G7

Popatrz na krzyż oto dowód mej miłości

Nikt Cię nie kocha tak jak Ja



Nikt Cię nie kocha tak jak Ja

Nikt Cię nie kocha tak jak Ja

Popatrz na krzyż, to dla Ciebie, bo Cię kocham!

Nikt Cię nie kocha tak jak Ja F F G C



Ja wiem co chcesz Mi powiedzieć

Chociaż czasem nic nie mówisz

Wiem też dobrze to co czujesz

Choć tym ze Mną się nie dzielisz



Przy Twym boku wciąż kroczyłem

W trudnych chwilach niosłem Ciebie

Wiedz, że robię to bo Jestem

Twym najlepszym przyjacielem!


Źródło: http://www.guadalupe.com.pl 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz