poniedziałek, 23 listopada 2015

Chuck Norris radzi studentom Liberty University, aby dali prowadzić się Bogu.

Chuck Norris znany z występowania w filmach o tematyce wojennej, ujawnił swoją drugą łagodniejszą stronę, kiedy wygłosił przemowę do studentów ostatniego roku na Uniwersytecie Liberty, czytając im fragmenty Pisma Świętego, dzieląc się swoim świadectwem wiary i namawiając ich do tego, aby dali prowadzić się Bogu w swoim życiu.

Gwiazdor kina przed wygłoszeniem swojej przemowy otrzymał honorowy stopień Doctor of Humanities od uczelni.

Norris, który w przeszłości był zaangażowany w pracę na rzecz fundacji Make-A-Wish, a także fundacji KickStart pomagającej dzieciom z tzw. grup ryzyka, którą sam utworzył powiedział, że to pierwszy raz, kiedy dzieli się swoim świadectwem wiary ze studentami.

„Musze wam powiedzieć, że nie zdarza mi się to zbyt często – właściwie nie zdarza mi się to w ogóle. Mam jednak nadzieję, ze w miarę upływu czasu, kiedy usłyszycie moje świadectwo, zobaczycie jak ważną częścią mojego życia jest Bóg”.

Norris opowiadał słuchaczom o pierwszych latach swojego życia w bardzo ubogiej rodzinie, a także o swoim ojcu i jego alkoholizmie.

Po ukończeniu studiów i dołączeniu do Air Force One, Norris przeszedł od nieśmiałego i niewysportowanego dziecka do mężczyzny posiadającego czarny pas w Tae Kwon Do, który uzyskał przebywając w Korei Południowej.

Chuck Norris jako Walker w popularnym serialu „Strażnik Teksasu”.
Po okresie w Korei Norris powrócił do stanów, gdzie został instruktorem sztuk walki, a także wziął udział w kilku turniejach, które wygrał. Na tym etapie życia amerykański gwiazdor zaczął również swoją karierę filmową, w której największym osiągnięciem była główna rola w serialu „Strażnik Teksasu”.

Po kilku latach kariery Norris zaczął jednak odczuwać, że czegoś mu brakuje w życiu.
„Zacząłem oddalać się od mojej wiary” Norris, który został ochrzczony w wieku 12 lat powiedział zebranym studentom. „Grałem w filmach i miałem sławę i pieniądze, ale byłem nieszczęśliwy i nie wiedziałem, co jest tego powodem”.

Tak było do czasu, kiedy Norris ożenił się z Geną. Pewnego dnia małżonka czytała mu Biblię na głos i to był moment, kiedy aktor poczuł, że jego wiara została ożywiona.

„To było tak jakby Duch Święty uderzył mnie i powiedział, ‘Już czas na powrót do domu Chuck,’. To był moment, od którego przestałem być letni i zacząłem być gorący. Staram się tą postawę utrzymywać do dnia dzisiejszego”.

Po przeczytaniu wersu nr 19 z Księgi Przysłów, Norris powiedział słuchaczom, aby pozwolili prowadzić się Panu w swoim życiu.

„Pan kierował moimi krokami przez ostatnie 10 lat i mam nadzieję, że i wy także dacie się Mu prowadzić, bo jeśli tak będzie, to nie zabłądzicie nigdzie po drodze – obiecuję wam”.

Na początku ceremonii, Kanclerz i Prezydent Liberty University Jerry Falwell Jr. nazwał Norrisa „wzorem do naśladowania dla młodych ludzi, których obecnie tak nie wielu jest w przemyśle rozrywkowym”.

Przez ostatnie lata aktor był otwartym chrześcijaninem. Jest autorem kilku chrześcijańskich książek, w których zachęca do lektury Biblii oraz nawrócenia do Chrystusa oraz członkiem Narodowej Rady ds. Biblijnego Programu Nauczania w Szkołach Publicznych – organizacji promującej nauczanie Biblii w szkołach. Otwarcie sprzeciwia się „promowaniu homoseksualizmu w szkolnych programach nauczania”, prawnej legalizacji związków homoseksualnych oraz aborcji. Od 2006 jest felietonistą chrześcijańskiego serwisu WorldNetDaily.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz