piątek, 20 listopada 2015

Polacy uratowali chrześcijanina


Nawrócony na chrześcijaństwo człowiek został zaatakowany przez dwójkę wyznawców Islamu.
Hussain Nissar jest 49 letnim nawróconym na chrześcijaństwo byłym muzułmaninem żyjącym w Manningham w Wielkiej Brytanii. Od kiedy wystąpił w programie o nawróconych muzułmanach w brytyjskiej telewizji stał się stałym obiektem ataków islamistów. Mężczyzna będący ojcem 6 dzieci wielokrotnie padał ofiara gróźb i ataków.
Do ostatniego doszło we wtorek kiedy to około 5 po południu wyszedł on przed swój dom. Napadła go dwójka muzułmanów okładając go pałką i kilofem. Złamali mu rękę i doprowadzili do wstrząśnienia mózgu. Mogli go nawet zabić gdyby nie reakcja dwójki Polaków którzy widząc bójkę zaraz chętnie podbiegli by zareagować. Widząc to napastnicy uciekli do samochodu i odjechali, a Polacy pomogli ofierze.
Jesteśmy z was dumni. Można poczytać komentarze pod filmem.
Całe zdarzenie nagrała kamera:



Czułem się, jakbym walczył o życie. Wszystko działo się tak szybko, że nie byłem w stanie zareagować. Pamiętam tylko, jak wyszedłem z bramy i postawiłem stopę na krawężniku. Następną rzeczą, jaką zobaczyłem, był kilof, którym ktoś mnie zaczął bić – Hussain opowiadał w szpitalu dziennikarzom.
Instynktownie próbowałem zasłonić głowę rękami, jednak siła uderzenia powaliła mnie. Uderzyłem głową o ziemię, jednak ciągle byłem przytomny. Dalej broniłem się przed ich uderzeniami, ale wtedy zaczęli mnie okładać po nogach – powiedział Hussain.
Mężczyzna jest ojcem szóstki dzieci i żyje w strachu od momentu, w którym pojawił się na antenie Channel 4 w programie o muzułmanach, którzy przeszli na chrześcijaństwo. Hussain stał się rozpoznawalny, dlatego – mimo przeprowadzek – wciąż jest atakowany i uznawany przez radykalnych członków społeczności muzułmańskiej za “bluźniercę”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz