środa, 11 lipca 2012

Jan Paweł II modlił się codziennie


Jan Paweł II modlił się codziennie o "szczęśliwe zakończenie" objawień w Medjugorje.

Błogosławiony Jan Paweł II modlił się każdego dnia "o szczęśliwe zakończenie" objawień w Medjugorje, według świadectwa franciszkańskiego kapłana, który służył w Medziugorju, a także składał zeznania podczas działania pierwszej komisji papiskiej. Dr o. Ivan Dugandzic był księdzem w Medziugorju w sumie przez pięć lat w dwóch różnych okresach. W 1986 roku podczas swojego drugiego pobytu w Medjugorje, spotkał się z Janem Pawłem II i rozmawiał z Ojcem Świętym o Medziugorju. Wzmianka z części rozmowy została opublikowana w archiwalnym już numerze  Medjugorje Messenger (# 17, 1990) , pod redakcją przebywającego w Londynie Jezuity o. Richard Foley, który zmarł w 2003 roku. 

"Po audiencji ogólnej w dniu 2 kwietnia 1986 roku, miałem wielki zaszczyt rozmawiać z Ojcem Świętym (JPII) . Oczywiście, rozmawialiśmy o Medjugorju. Ojciec Święty wyraził wielki smutek, że tak ważna sprawa nie jest badana głębiej ..." Powiedział mi, że śledzi wydarzenia w sposób ciągły, wiemy również , że prosi o filmy i inne materiały z Medjugorje. "Gdy wyjeżdżałem, wezwał mnie i szepnął mi do ucha: ". Możesz powiedzieć wszystkim, że każdego dnia modlę się o szczęśliwe zakończenie dla tych wydarzeń, które mają miejsce w Medjugorje" "Na koniec uścisnął mnie. Ten dowód dobrej woli Ojca Świętego napełnia mnie nadzieją ". 
o. Ivan Dugandzic OFM 

• Dr o. Ivan Dugandzic jest Franciszkaninem , urodzonym w 1943 roku, z franciszkańskiej prowincji Hercegowina . Od 1990 roku mieszka i pracuje w Zagrzebiu. Jest profesorem egzegezy Nowego Testamentu i teologii biblijnej na Wydziale Teologii Katolickiej .Publikuje w prasie religijnej . Mieszkał i pracował w Medziugorju dwukrotnie: 1970 -72 i 1985-88.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz