sobota, 24 marca 2012

Ex-żona Rolling Stone, a Medjugorie

Miała wszystko: stroje, biżuterię, samochody, urodę modelki i męża gwiazdę rocka. Ale problemem było to, że Mandy Smith miała zaledwie  trzynaście lat, gdy poznała i zaczęła spotykać się Billy Wyman, basistą z Rolling Stones.


 Dorastał on w Tottenham (Londyn) z jej starszą siostrą Nicola a jej matka była rozwiedziona, a pochodziła z irlandzkiej katolickiej rodziny. Jej uroda i piękno sprawiały wrażenie dziewczyny dużo starszej, niż była w rzeczywistości, Mandy chodziła razem z siostrą Nicola która była w wieku 18 lat. Jednego razu otrzymały zaproszenie na jeden wieczór na imprezę, na której był obecny Bill Wyman. Mandy Smith nie słuchała się rodziny tylko szła z prądem: Lecz często czuła się zażenowana tym że ich związek był ograniczony wyłącznie do dziedziny seksu i wiedziała, że robi coś złego.
W końcu, po fakcie jak okładki wielu czasopism, opisały ją jako “nowa kochanka” wzięli ślub Mandy ukończyła 18 lat. Lecz kilka tygodni po ślubie nastąpił rozwód.



Po tym ciosie kiedy Mandy poczuła że  poniosła niepowodzenie , zaczęła cierpieć na tajemniczą chorobę, która sprawiała że zaczęła chudnąć w zastraszającym tempie. W domu wciąż uważana była za indywidualistkę, która romansowała z Rolling Stone. Kolejny związek w jaki weszła  z holenderskim piłkarzem rozpadł się w 1993 roku. W 2001 roku miała krótki związek  Ian Mosby, z którym miała syna.
Rozczarowana życiem w Londynie, przeniosła się do Manchesteru, gdzie otworzyła sklep odzieżowy z siostrą Nicola. W ciągu tych lat  Billy Wyman napisał swoją autobiografię To All Over Now, która była bestsellerem. Ciągle jej czegoś brakowało nie mogła zapomnieć o przeszłości kiedy była szaloną nastolatką. I nagle Medjugorje stanęło jej na drodze.
W 2005 roku zdecydowała się dołączyć do grupy przyjaciół, którzy udali się na pielgrzymkę do sanktuarium w Medjugorje. Mandy powiedziała że wydarzenia jakie tam się rozegrały nie potrafi wyjaśnić. Jedliśmy obiad, gdy wizerunek Maryi w białym płaszczu pojawił się  w odległości dziesięć metrów od nas. Wszyscy w pokoju, Jąwidzieliśmy “.
Wydarzenie to zdeterminowało ją, aby powrócić do wiary swoich przodków. Mandy decyduje się natychmiast nawrócić. Byłam zmęczona swoim życiem i chciałam odejść na bok ze świata celebrytów. Zaczęłam ciężko pracować, aby być w zgodzie z samym sobą”. Od tego momentu, zaczęłam chodzić na Mszę świętą dwa razy w tygodniu, również zabierałam swojego syna do kościoła w każdą niedzielę i modliłam  się w każdy dzień. Moja wiara pomogła mi. Teraz mam Boga jako Tego, u którego mogę szukać porady. Rozmawiam z nim codziennie i mogę powiedzieć, że jest cudowny mężczyzna w moim życiu. Nie  boję się niczego.
Mandy mówi, że nigdy wcześniej nie była tak szczęśliwa. Dzięki swojej wierze, widzi swoją przeszłość w sposób radosny która należy do samego Boga.
streszczenie strony religionenlibertad.com
za:http://dzieckonmp.wordpress.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz