sobota, 10 marca 2012

Billboardy Krucjaty Różańcowej – „Maryjo, Królowo Polski, ratuj nas bo giniemy!”.

W miniony weekend na ulicach wszystkich największych miast Polski pojawiły się billboardy reklamowe o wyjątkowo nietypowej treści. Na ogromnych słupach reklamowych, na których jeszcze kilka dni temu można było przeczytać hasła nawołujące do kolejnych zakupów, czy zaciągnięcia kredytu lub ubezpieczenia nowo nabytego samochodu, dziś możemy odczytać „Maryjo, Królowo Polski, ratuj nas bo giniemy!”.


                Okazało się, że akcja ta obejmuje 200 billboardów reklamowych w całej Polsce, między innymi kilkadziesiąt w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, czy Katowicach. Jest to jedna z największych akcji komercyjnych niosących treści katolickie.
                Odwołanie się do Maryi, Królowej Polski, ma na celu przede wszystkim obudzenie sumienia Narodu i wezwanie do czynnej walki o Polskę wierną Bogu, Krzyżowi i Ewangelii. Billboard ma zachęcać do włączenia się w trwającą od 9 miesięcy Krucjatę Różańcową za Ojczyznę. Inicjatywa ta łączy wiernych deklarujących codzienną modlitwę co najmniej jedną Tajemnicą Różańca Świętego w intencji: „Z Maryją, Królową Polski módlmy się o Polskę wierną Bogu, Krzyżowi i Ewangelii oraz o wypełnienie Jasnogórskich Ślubów Narodu Polskiego”. Celem Krucjaty jest zebranie 10% Polaków, którzy modlitwą walczyć będą o kształt swojej Ojczyzny. Dotychczas do Krucjaty Różańcowej za Ojczyznę włączyło się już ponad 80 tysięcy wiernych.
Billboardy będą gościły na ulicach naszych miast przez najbliższy miesiąc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz