sobota, 24 marca 2012

Dziś jest premiera "October Baby"


Historia najsłynniejszego ocalałego 

z aborcji dziecka wchodzi na duże 
ekrany w USA.



W najbliższy piątek będzie miał premierę amerykański film "October Baby" 
Film powstał  na podstawie prawdziwej historii Gianny Jessen, działaczki 
pro-life, która zajęła się sprawą nienarodzonych po odkryciu, że przeżyła
aborcję. 



" October Baby "opowiada o dramacie młodej kobiety, która w 
19 roku życia dowiedziała się, że została przy  życiu po nieudanej aborcji i 
musi jako chrześcijanka stanąć na trudnej drodze wybaczenia swojej 
biologicznej matce. W filmie, główną bohaterkę gra Hanna Racher. 
Bohaterkąjest młoda studentka, która cierpi na padaczkę, astmę i depresję. 
Po badaniach lekarskich odkrywa główne źródło swoich kłopotów, 
odkrywa, że została urodzona po nieudanej próbie aborcji.


Po dezorientacji i zamieszaniu, z pomocą księdza katolickiego, Hannie udaje 
się znaleźć sposób, aby przebaczyć swojej biologicznej matce. W prawdziwym 
życiu matka Gianna Jessen była w siódmym miesiącu ciąży, kiedy zdecydowała
się na aborcję poprzez wtrysk soli. 




Wpuszczenie soli do dróg rodnych powoduje agresywne działanie, które 
prowadzi do śmierci dziecka przez zatrucie i oparzenie. Gianna przeżyła 
zabieg i dzięki pielęgniarkom udało się ją ocalić. Jej matka oddała ją do
adopcji. "Byłam osobą, miałam umrzeć ale żyję. Moja matka była w 
klinice, w której zaplanowano aborcję na 9 rano. Na szczęście dla mnie 
aborter nie był w tym czasie w klinice, kiedy urodziłam się o 6 rano w 
dniu 6 kwietnia 1977 roku. Pospieszyłam się. Jestem pewna, że gdyby 
był tam, nie byłoby mnie tu dzisiaj, bo jego praca ma zabijać, a nie 
wspierać życie. Niektórzy mówią, że Ja jestem "nieudaną aborcją", 
wynik tandetnej pracy ", mówiła Gianna przed Kongresem USA, 
kiedy miała 19 lat.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz