niedziela, 19 maja 2013

Wywiad z papieżem


Witaj ! 

Wiele lat temu postanowiłem sobie, że dawać ludziom
wartości, które zmieniają życie. Taka moja misja, wielkie zadanie.

I tak się życie układa, że od czasu do czasu mam możliwość
przesyłania (także i Tobie) różnych materiałów, które - wierzę w to- 
poruszają serce (np. rekolekcje internetowe).

Dzisiaj mam materiał, który oceniam jako perłę całej mojej historii
zawodowej. 

Przeczytaj fragment wywiadu-kliknijPerłę, bo…  dane mi jest brać udział w tłumaczeniu jedynego
wywiadu-rzeki z naszym Papieżem Franciszkiem. Już za kilkanaście
dni pojawi się w Polsce. 

Mam dziś dla Ciebie coś, czego nie ma gdzie indziej. Z racji tego 
iż cały czas jestem blisko naszego „Jezuity” i€“ mogę podzielić się 
obszernym fragmentem wywiadu

 
I to z radością czynię! :)

Po lekturze całego wywiadu utwierdzam się w myśli, że Franciszek
jest naprawdę niezwykły! 

Przeczytałem wszystko i wybrałem fragment w którym mówi on o jednej 
z najważniejszych w swoim życiu kwestii: o modlitwie. Nie bez powodu 
go wybrałem. Fragment jest niezwykle inspirujący i poruszający. 

 
Zapraszam Cię- wejdź i pobierz e-booka:

Zapisanie się i pobranie fragmentu jest oczywiście darmowe. 

Chętnych zapraszam na mojego Facebooka i proszę o pomoc
w rozsyłaniu grafik z cytatami Papieża Franciszka. Są naprawdę dobrze
przygotowane, więc wierzę, że się spodobają :)

Linki:
- wywiad „Wiosna wiary” o modlitwie:  
- profil i grafiki na Facebook:
 

Na koniec dodam, że ten jedyny wywiad-rzeka, podoba mi się tym bardziej,
że to sam Papież mówi o sobie. To nie domysły czy dziennikarskie oceny. 
Autorom udało się uzyskać zaufanie „ojca Bergoglio” i skłonić do bardzo 
szczerych, osobistych zwierzeń, nie tylko na temat jego życiowej drogi.
 
Szykując się na urlop, pozdrawiam z Krakowa! 

Andrzej Sobczyk
andrzej@gloria24.pl
www.Gloria24.pl
www.MocneSlowo.pl
www.Jezuita-Franciszek.pl (najnowsza ze stron :) )

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz