piątek, 14 października 2016

Stop. O poszukiwaniu Boga w drodze do Medjugorie


"Książka jest dziennikiem, opisem odbytej przeze mnie podróży autostopowej, którą przeżyłem w ramach Ekumenicznej Podróży Autostopowej w 2013 r. Były to bardzo oryginalne 10-dniowe rekolekcje, które przeżyłem, ufając jedynie Opatrzności. Odbyłem wraz z 2 towarzyszkami podróż, ruszając bez jedzenia i pieniędzy. Książka od innych dostępnych na rynku może różnić się tym, że napisał ją ksiądz podróżujący autostopem. Podobnych książek pisanych przez księdza na rynku zbyt wiele nie ma. Ostatnia to ,,Ludzie ósmego dnia” o. Krzysztofa Pałysa, która stała się na pewien okres bestsellerem na rynku czytelniczym. 
O. Krzysztof napisał także słowo na okładkę mojej publikacji. Ponadto oprócz suchego opisu faktów podróżniczych opatrzona została swoistym komentarzem zarówno z kapłańskiego doświadczenia, jak i tekstami Pisma Świętego, co sprawia, że czytelnik może w niej szukać inspiracji do swojego życia duchowego, niekoniecznie wybierając się na autostop. Myślę także, że może być dobrą zachętą również do takiego sposobu spotykania Boga w podróży. Tym bardziej, że rekolekcje autostopowe stają się coraz bardziej popularne.


Czytający oprócz cennych rad o autostopowaniu, może poznać rodzaje i formy modlitwy. Ponadto będzie zaproszony, by w swojej codzienności szukać śladów Boga. Zawarłem w tej książce mocną zachętę, by powierzyć swoje życie Opatrzności. Krótko mówiąc – zaufać.

Adresatem mogą być zarówno młodzi jak i starsi czytelnicy. Zarówno szukający Boga, jak i ci, których interesuje jedynie fabuła tej autostopowej przygody.

Jestem księdzem pochodzącym z malowniczej miejscowości Lubin na wyspie Wolin. Mam 29 lat i od 4 lat jestem kapłanem. Obecnie posługuje w Resku (diecezja szczecińsko-kamieńska), gdzie pracuję z młodzieżą w L.O. i posługuję w parafii.

Posiadam profil na FB, który może bliżej odsłonić moją posługę. Prowadzę vloga.

Oprócz tradycyjnych metod duszpasterskich, podróżuję autostopem, czy regularnie spowiadam w miejskim parku. Jestem pogodnym człowiekiem o dużej wrażliwości na piękno, muzykę i Boga, Którego doświadczam w Słowie."

Autor

Książka do nabycia: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz