sobota, 9 lutego 2013

Tak dla rozweselenia :-)

Gdzieś znalezione w necie ....


Jak dobrze być barankiem
i wstawać sobie rankiem,
i biegać na polanke,
i śpiewac sobie tak:
be be be, kopytka niosa mnie,
be be be, kopytka niosa mnie. 


How good to be baranek 
and wake up sobie ranek, 
and running to polanek, 
and singing just like that: 
be be be, kopytka taking me, 
be be be, kopytka taking me. 

So gut zu sein baranek 
aufsteigen sobie ranek, 
und gehen aus polanek, 
und singen so wie als: 
bich bich bich, kopytka tragen mich, 
bich bich bich, kopytka tragen mich. 


farancuski (jakby ktos nie wiedział) 
C'est bien d'etre un baranek 
et se berer sobie ranek, 
et courir sur polanek, 
et chanter comme ca: 
boit boit boit, kopytka portent moi, 
boit boit boit, kopytka portent moi. 

włoski 
Bene essere baranek 
alzarsi sobie ranek 
corere na polanek 
e cantare me si : 
be be be, kopytka portano me, 
be be be, kopytka portano me. 

hiszpański 
Es bueno ser baranek 
Alcanzar sobie ranek 
Corir na polanek 
Y cantarme si : 
be be be, kopytka portan me, 
be be be, kopytka portan me. 

holenderski 
't Is tof zijn een baranek 
en opstaan elk poranek 
dan lopen naar polanek 
en zingen als volgt: 
be be be, kopytka dragen me 
be be be, kopytka dragen me 

po czesku i arabsku (fonetycznie ) 
Jak dobrze byt beranek 
a vstavat brzy ranek 
a biezet na polanek 
a zaspivat si tak 
be be be kopytka nesou mne 
be be be kopytka nesou mne 

Mnich entakun baranek 
La talaa sobie ranek 
Latarkud ila polanek 
La tugranne 
Me me me kopytka jaahuduni 
Me me me kopytka jaahuduni 

hebrajski 
Jafe lihjot baranek 
Lakum sobie poranek 
Lalechet lepolanek 
Laszir szira kazot 
Bi, bi, bi, kopytka nos'im oti 
Bi, bi, bi, kopytka nos'im oti 

japonski 
Baranek de aru no-wa ii ne. 
ranek-ni okite, 
polanka-e hashitte, 
kou utattari suru: 
be be be, kopytka-wa boku-wo hakonde iru 
be be be, kopytka-wa boku-wo hakonde iru 

jakis skandynawski ? dunski? 
Kiel bone esti baranek 
kaj levigxi sobie ranek 
kaj kuri al polanek 
kaj kanti al si tie: 
bi bi bi, kopytka portas min 
bi bi bi, kopytka portas min 

wegierski 
Jaj de jó baranek lenni 
És sobie ranek felkelni 
És polanekre futni 
És énekelni így: 
bem bem bem kopytka hoznak engem 
bem bem bem kopytka hoznak engem. 

rosyjski 
Kak choroszo byt' baranek 
I prosypat'sja kazdyj ranek 
I biezat' na polanek 
I piet' siebie wot tak: 
be be be kopytka niesut mnie 
be be be kopytka niesut mnie 

portugalski 
Como e bom ser baranek 
levantar co poranek 
e correr na polanek 
cantando assim: 
be be be kopytka estao carregando me 
be be be kopytka estao corregando me

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz