sobota, 2 lutego 2013

List s.Emmanuel z 15 stycznia 2013 r.

List s.Emmanuel z 15 stycznia 2013 r. 


Drogie Dzieci Medjugorja!

Niech będzie pochwalony Jezus i Maryja!

1. 2 stycznia 2013 Mirjana miała comiesięczne objawienie przy Błękitnym Krzyżu w obecności wielkiego tłumu. Po objawieniu przekazała następujące orędzie:

„Drogie dzieci! Z wielką miłością i cierpliwością staram się upodobnić wasze serca do mojego. Staram się, przez mój przykład, nauczyć was pokory, mądrości i miłości, ponieważ was potrzebuję. Bez was nie mogę, moje dzieci. Z woli Boga wybrałam was. Jego siłą was umacniam. Dlatego, moje dzieci, nie bójcie się otworzyć mi swoje serca! Ja dam je mojemu Synowi, a On w zamian da wam Boży pokój. Zaniesiecie go do wszystkich tych, których spotkacie. Będziecie świadczyć o miłości Boga swoim życiem i przez siebie samych dacie mojego Syna. Będę was prowadzić przez pojednanie, post i modlitwę. Moja miłość jest niezmierna, nie bójcie się!

Moje dzieci, módlcie się za pasterzy! Niech wasze usta będą zamknięte na wszelki osąd, ponieważ nie zapominajcie, że ich wybrał mój Syn. Tylko On ma prawo ich sądzić. Dziękuję wam.”

2. Kto nie zna Rolanda Patzeinera!? Od lat Roland prowadzi w Medjugorju czuwania z adoracją jako kantor, gitarzysta, a nawet kompozytor. Ze swoją wspólnotą „Figli del Divino Amore” (Dzieci Bożej Miłości) często udaje się za granicę, żeby tam poprowadzić spotkania modlitewne. 18 grudnia ubiegłego roku, w otoczeniu swojej wspólnoty, otrzymał we Włoszech święcenia diakonatu. Módlmy się za niego, za jego powołanie i jego sztukę zanoszenia modlitwy wiernych przez wysokiej jakości akompaniament muzyczny, wraz z wybitną skrzypaczką Melindą. Jest płyta CD z ich kompozycjami (Patrz PS. 4 i zdjęcie Rolanda na końcu).

3. Zablokować Złemu wszystkie drzwi. Podczas pewnej misji we Włoszech przyszedł do mnie jakiś człowiek i powiedział do mnie cały radosny: „Siostro Emmanuel, jestem zadowolony, w tym roku odbyłem pielgrzymkę do Medjugorja i dokonałem pięknego nawrócenia! Porzuciłem prawie wszystkie moje grzechy!”

- Prawie????
- Tak, prawie wszystkie! Zachowałem tylko jeden z nich.
- Dlaczego pan zachował ten grzech?
- Bo mi na nim zależy! Sprawia mi przyjemność!

Jestem zmieszana z powodu osłupienia, bo nie chcę źle odpowiedzieć...
- Jak może panu dobrowolnie zależeć na grzechu?
- Ależ ja porzuciłem wszystkie pozostałe! Został z nich tylko jeden...
- Wszyscy jesteśmy grzesznikami, ale jedną rzeczą jest upaść z powodu słabości, a inną rzeczą jest chcieć trwać w grzechu. Gdy otrzymuje pan Jezusa w Eucharystii, mówi Mu pan, że pan Go kocha, że pan Go uwielbia, że jest pan szczęśliwy dlatego, że Go poznał... Jak więc pan może w tym samym momencie okrutnie Go policzkować? To grzechy moje, pana i te wszystkie popełnione przez ludzi, przybiły Jezusa do krzyża. Więc zdecydował pan ranić Go więcej, dobrowolnie zachowując jakiś grzech?

- Dlaczego siostra to mówi? Grzech, który chcę zachować, jest dla Niego jak policzek? O, mój Boże! Ależ ja nigdy o tym nie pomyślałem!!

- Poza tym, chcieć zachować jakiś ciężki grzech, jest to samo co zachować otwarte drzwi dla Złego, który jest bardzo zadowolony z tego powodu, że ma u pana swoje małe prywatne wejście! W ten sposób może czynić swoje szkody w panu, w pana rodzinie, w pana zdrowiu, w pana życiu i pan nawet nie zdaje sobie sprawy, dokąd niedyspozycja się posunie.

- Więc uczynię wszystko, żeby porzucić nawet ten grzech! Proszę się za mnie modlić!

Ten człowiek był całkiem szczery. Brakowało mu tej prostej podstawowej informacji!

Jest dzisiaj taka nieznajomość wiary chrześcijańskiej, że najbardziej podstawowe rzeczywistości umykają świadomości wielkiej ilości „wierzących”. Szatan usypia sumienia, koncentrując je na poszukiwaniu dobrobytu czysto ziemskiego. Św. Jan od Krzyża płakał z powodu współczucia wobec tak wielu dusz pozostawionych sobie samym, niebezpiecznie zbłąkanych, gdy tymczasem one wszystkie są wezwane do wysokiego stopnia świętości. Bagno!!

Matka Boża nie przestaje wzywać nas do tego, żebyśmy byli świadkami, apostołami, misjonarzami, ponieważ żniwo jest bardziej obfite niż kiedykolwiek! Ona widzi jasno. Dla jej dzieci, które jeszcze nie znają miłości Bożej, cierpienia, które wypływają z grzechów ciężkich – czasami dozwolonych przez prawo – są jak przepaść! Prawnicy i rządzący ponoszą ciężką odpowiedzialność przed Bogiem. (Patrz PS. 1) Słowo św. Pawła: „Zapłatą za grzech jest śmierć” nie ulega przedawnieniu, ważne jest także dzisiaj. Nasza kultura śmierci wprowadza miliony dzieci i młodzieży w agonię; więc Maryja przychodzi do Medjugorja, żeby krzyczeć, że nasz prawdziwy pokój jest tylko w Jezusie. Ponieważ Ona jest zbyt mało słuchana, aranżuje, żeby On sam wypowiedział się na Boże Narodzenie:

„Ja jestem waszym pokojem. Żyjcie moimi przykazaniami” - powiedział 25 grudnia. Widząca Marija powiedziała nam, że podniósł się w ramionach Swej Matki (mimo że noworodek!) i mówił z autorytetem, głosem dziecka w wieku rozumnym.

W Ewangelii Jezus już nam powiedział: „Jeśli chcesz wejść do żywota, zachowuj przykazania”.

4. Wielka radość z powodu odnalezienia dusz całkowicie oddanych Bogu! Gianna, zwykła matka rodziny, lekarz w pełnym wymiarze godzin, przyjęła bardzo głęboko wezwanie Gospy z września ubiegłego roku, z którego tu jest wyjątek:

„Drogie dzieci! Gdy moje oczy patrzą na was, moja dusza szuka tych dusz, z którymi pragnie tylko to: stanowić JEDNO – dusz, które zrozumiały ważność modlitwy za te z moich dzieci, które nie poznały miłości Ojca Niebieskiego. Wzywam was, ponieważ was potrzebuję. Przyjmijcie misję i nie bójcie się! (Patrz PS.2)

Gianna napisała mi tę piękną modlitwę, to ofiarowanie, jakie ułożyła, to z pewnością jest balsam na serce Matki Bożej w tych czasach decydującej bitwy duchowej. Jest to także przykład!

„Moja matko, przyjmuję te słowa jako bardzo osobiste zaproszenie. Ty znasz moje pragnienie wprowadzenia ich w życie. Znasz także moją słabość, dlatego moje dzisiejsze TAK składam dla bezpieczeństwa w Twoje ręce, żebyś mogła je ofiarować Bogu. Odnawiam moje poświęcenie całej mojej osoby Jezusowi, skrywając się w szkole Twego Niepokalanego Serca, żebyś mogła stanowić ze mną jedno, tak jak Ty tego pragniesz.

Rozpoczynam żyć tym wszystkim, co Ojciec w Swej wielkiej miłości dopuści na mnie i wokół mnie, na te z Twoich dzieci, które jeszcze nie znają miłości Boga i na księży.

Na znak tego poświęcenia będę przyjmowała każdego dnia Komunię św. sakramentalną lub przynajmniej duchową i śpiewała doskonałą chwałę Trójcy św. słowami Twego Magnificat. Ściśle zjednoczona z Tobą będę przeżywała wszystko w prostocie mojego dnia codziennego. Z Twoją pomocą i Twymi matczynymi radami niech doskonale wypełnią się we mnie i przeze mnie wspaniałe pragnienia Ojca.”

5. Za towarzysza roku 2013 otrzymałam św. Franciszka Salezego. Wspaniale! W jego szkole będę mogła wzrastać w łagodności i cierpliwości! A wy? (Patrz PS. 8)

Droga Gospo, co dla nas chowa rok 2013? Ty to wiesz, jak też Bóg to wie. Jaką pociechę daje nam to, że wiemy, że wy naprawdę nas prowadzicie! Chcemy żyć przykazaniami, realizować wasze plany i w ten sposób znaleźć ten prawdziwy pokój, do którego tak dążymy. Ulecz nas z letniości i nie ustawaj w pomaganiu nam!

Siostra Emmanuel+

Uwaga: Działa nowa strona internetowa Dzieci Medjugorja! Znajdziecie tam orędzia Matki Bożej, comiesięczne wiadomości z Medjugorja, listę świętych, Przyrzeczenia Chrzcielne, akty poświęcenia, przepisy postne, modlitwę Maryi za chorych, świadectwa, aktualności, itd. Możecie tam także przekazać wasze intencje modlitw i zapisać się, żeby otrzymywać ten comiesięczny list mailem. Ta strona będzie coraz bogatsza w przyszłości! Kliknijcie na www.enfantsdemedjugorje.fr

PS. 1 – Po pięknej manifestacji 13 stycznia w Paryżu nie opuszczajmy rąk! Bitwy wygrywa się postem i modlitwą, więc nadal „manifestujmy” przed Niebieskim Dworem! Podjęto pewne inicjatywy, ja przekazuję tę, która pochodzi od naszych biskupów, a która zachęca nas do milczącej mobilizacji przez post i modlitwę w piątek 25 stycznia 2013 r.

„Trzeba ciągle się modlić tak, jakby działanie było bezużyteczne i działać tak, jakby modlitwa była niewystarczająca.” (św. Teresa z Lisieux)

Wobec projektu prawa „Małżeństwo dla wszystkich” użyjemy broni postu i modlitwy za Francję i Rodzinę. Inicjatywa podjęta przez kardynała Philippe Barbarin, Mgr Dominique Rey, Mgr Raymond Centène, Mgr Jean-Pierre Cattenoz oraz licznych zakonników i księży.

Zapiszcie się niezwłocznie na: http://www.tousenpriere.com

Zobaczcie wideo: http://www.tousenpriere.com/la-video/

PS. 2 – „Drogie dzieci! Gdy moje oczy patrzą na was, moja dusza szuka tych dusz, z którymi pragnie tylko to: stanowić JEDNO – dusz, które zrozumiały ważność modlitwy za te z moich dzieci, które nie poznały miłości Ojca Niebieskiego. Wzywam was, ponieważ was potrzebuję. Przyjmijcie misję i nie bójcie się, ja was umocnię. Napełnię was moimi łaskami. Moją miłością uchronię was od złego ducha. Będę z wami. Moją obecnością będę was pocieszać w trudnych chwilach. Dziękuję wam za wasze otwarte serca. Módlcie się za księży! Módlcie się, żeby jedność między moim Synem a nimi była tak silna, jak to możliwe i żeby byli JEDNO. Dziękuję”

(Orędzie z 2 września 2012 r. dane Mirjanie)

PS. 3 – Mirjana będzie w Medjugorju na objawieniu 2 lutego, inaczej niż w inne lata. Ivan uda się do Irlandii, a Marija uda się tam w lutym. Módlmy się za tych misjonarzy z pierwszej ręki!

PS. 4 – Żeby mieć informacje na CD, napiszcie do: dim_cielo@yahoo.com – Na stronie http://www.figlideldivinoamore.org/pubblic/index.html tytuły są w zielonym bloku „CD”.

PS. 5 – Nowość! Żeby modlić się sercem, żeby kosztować pokoju i radości Nieba, przeczytajcie: Les fêtes du Christ au rythme du chapelet (Święta Chrystusa w rytmie różańca), jeszcze nie opublikowane 24 medytacje, s. Maria od Nawiedzenia (Editions des Béatitudes), 13€, 165 stron. Przedmowa s. Emmanuel.

PS. 6 – Śledźcie wieczory w Medjugorju na żywo! Idźcie na stronę http://www.medjugorje.hr/fr/multimedia/live-streaming/ . Następnie zarejestrujcie się pisząc /fr/user/sign-up/

PS. 7 – Czy pragniecie napisać do Matki Bożej? Wyślijcie wasz list do "Reine de la Paix", BP 2157, F 06103 Nice cedex, France. Przekażemy go do któregoś z widzących w Medjugorju.

PS. 8 – Jakie jest imię waszego świętego na rok 2013? Zobaczcie naszą stronę www.enfantsdemedjugorje.fr z listą świętych lub link http://www.enfantsdemedjugorje.fr/index.php/liste-des-saints.html

PS. 9 – Pielgrzymki i rekolekcje w Medjugorju z Marie Source de Vie, BP 7, F- 83180 Six-Fours Cedex. Tel: 04940 79407. contact@msvie.com - www.msvie.com

PS. 10 – Komisja Rzymska ds. Medjugorja opublikowała swój raport z kilku miesięcy.

PS. 11 – Zapiszcie się! Każdego miesiąca otrzymujcie i przekazujcie dalej e-mail z Wiadomościami z Medjugorja S. Emmanuel.

Po francusku: gospa.fr@gmail.com (nowość!)
Po angielsku i niemiecku: Pray@childrenofmedjugorje.com ,
po włosku: info@vocepiu.it
po hiszpańsku: gisele_riverti@gmail.com,
po chorwacku: djeca.medjugorja@gmail.com (nowość!),
po portugalsku medjugorjeport@yahoo.com .
po chińsku: teresamedj@gmail.com

Strona www.childrenofmedjugorje.com podaje te wiadomości po francusku i w innych językach.

http://www.enfantsdemedjugorje.com/

E-mail : gospa.fr@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz