wtorek, 3 kwietnia 2012

Orędzie z Medjugorje 02.04.2012



Drogie dzieci!
Jako Królowa Pokoju pragnę wam, moim dzieciom dać pokój, prawdziwy pokój, który przychodzi przez Serce mojego Boskiego Syna. Jako Matka proszę, aby w waszych sercach zapanowała mądrość, pokora i dobroć, by zapanował pokój, by zapanował mój Syn. Kiedy mój Syn będzie Panem w waszych sercach będziecie mogli pomóc innym, aby Go poznali.Gdy niebieski pokój was ogarnie, rozpoznają go ci którzy szukają go w niewłaściwych miejscach i przez to zadają ból mojemu matczynemu Sercu.Moje dzieci, moja radość będzie wielka,  gdy zobaczę, że przyjmujecie moje słowa i że chcecie mnie naśladować. Nie bójcie się nie jesteście sami. Dajcie mi swoje ręce, a ja będę was prowadzić. Nie zapominajcie o swoich pasterzach.Módlcie się,by zawsze byli w myślach z moim Synem, który ich wezwał, by dawali świadectwo o Nim. Dziękuję wam.



Zgodnie z dekretem Papieża Urbana VIII i wytycznymi Soboru Watykańskiego II autor informuje, iż nie ma zamiaru w żaden sposób uprzedzać orzeczenia Kościoła odnośnie nadprzyrodzonej natury wydarzeń i orędzi, o których jest mowa na tych stronach. To orzeczenie należy do kompetentnych autorytetów Kościoła, któremu autor w pełni się podporządkowuje. Słowa takie jak "objawienia, cuda, orędzia" itp., mają tu znaczenie zwykłego ludzkiego świadectwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz