poniedziałek, 10 listopada 2014

Echo orędzia z dn. 02.11.2014

Drodzy Przyjaciele!

W ostatnim orędziu z 2 listopada Matka Boża bardzo wymownie podkreśliła to jak mocno nas kocha i jak bardzo nas potrzebuje. Także i w tym orędziu wzywa nas do modlitw i ofiar w Jej intencjach, a szczególnie adoracji. Z wielką miłością mówi, że zło nie może zwyciężyć dopóki my jesteśmy €“- dusze sprawiedliwych. Tak obiecał Jej Jezus. I zaznacza, że jesteśmy Jej apostołami gdy składamy Jej Synowi w ofierze nasze cierpienia i bóle, gdy się modlimy, a nasze modlitwy są wypowiadane sercem. Pokazuje nam przez to, że spełnia się poprzez nas obietnica dana kiedyś, w której my mamy łaskę uczestniczyć €“- triumf Niepokalanego Serca. Jak zawsze na końcu orędzia Matka Boga dziękuje nam.


Zwracając uwagę na wezwania Matki Bożej dalej zachęcamy do włączenia się w modlitwy w Jej intencjach. Na dzień dzisiejszy modlitwę różańcową która ma trwać 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, do zakończenia objawień w Medziugorju, podjęło 179 osób. Jest jednak jeszcze wiele wolnych godzin czekających na zgłoszenia. Prosimy o to właśnie by dokonywać wyboru tych godzin i zachęcać do tego swoich znajomych. W tym celu, w załączniku przesyłamy dwa dokumenty: w formacie Word i PDF z prośbą o przesłanie ich dalej. Dokumenty zawierają linki do terminarza z wolnymi godzinami i do formularza zgłoszeń. Dziękujemy serdecznie każdej osobie, która włącza się w misję apostolską dla Matki Bożej. Poniżej całość orędzia z 2 listopada. (tłumaczenie Echo Maryi Królowej Pokoju)


Orędzie dla Mirjany z 2.11.2014r.


„Drogie dzieci, jestem z wami z błogosławieństwem mojego Syna, z wami, którzy mnie kochacie i którzy staracie się mnie naśladować. Pragnę być również z wami, którzy mnie nie przyjmujecie. Wszystkim wam otwieram moje serce pełne miłości i błogosławię was wszystkich moimi macierzyńskimi rękoma. Jestem Matką, która was rozumie. Żyłam życiem tak, jak wy i przeżywałam jak wy cierpienia i radości. Wy, którzy doznajecie cierpień, rozumiecie mój ból i cierpienie z powodu tych moich dzieci, które nie pozwalają, aby oświecało ich światło mojego Syna, tych moich dzieci, które żyją w ciemności. Dlatego potrzebuję was, was których oświeciło światło i którzy pojęliście prawdę. Wzywam was do adorowania mojego Syna, aby wasza dusza wzrastała i osiągnęła stan prawdziwej duchowości. Apostołowie moi, wtedy będziecie mogli mi pomóc. Pomóc mi oznacza modlić się za tych, którzy nie poznali miłości mojego Syna. Modląc się za nich pokazujecie mojemu Synowi, że Go miłujecie i naśladujecie. Mój Syn obiecał mi, że zło nigdy nie zwycięży, ponieważ tutaj jesteście wy, dusze sprawiedliwych; wy, którzy wasze modlitwy staracie się wypowiadać sercem, wy którzy swoje bóle i cierpienia ofiarujecie mojemu Synowi: wy, którzy rozumiecie, że życie jest tylko jednym mrugnięciem: wy którzy tęsknicie za Królestwem Niebieskim. To wszystko czyni was moimi apostołami i prowadzi was do zwycięstwa mojego Serca. Dlatego, moje dzieci, oczyśćcie wasze serca i adorujcie mojego Syna. Dziękuję wam!”.


Zespół Medziugorje Mir Polskiego Serwisu Informacyjnego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz