środa, 17 sierpnia 2011

List od sióstr z Rybna

List sióstr od Wspólnoty Sióstr Służebnic Bożego Miłosierdzia z Rybna



Kochani,
Nadszedł chyba czas, abyśmy pokazali światu jakość naszej wierności Bogu. Polska była „zawsze wierna” i teraz mamy okazję pokazać czy jesteśmy godni naszych przodków. To piękny czas, gdy możemy zaświadczyć o naszej wierze, możemy stanąć przy Chrystusie w Jego Kościele, by mógł nas poprowadzić.
    Widzimy, że „powstało dziś wielu fałszywych proroków”, którzy pod pięknymi hasłami chcą nawet najwierniejszych odłączyć od posłuszeństwa Kościołowi, Ojcu Świętemu, Biskupom czyli od Chrystusa. Nie dajmy się zwieść. Hasła mogą być najpiękniejsze, ale tylko w wierności, w posłuszeństwie Kościołowi, w posłuszeństwie Biskupom będziemy je realizować dla Boga, dla dobra naszych bliskich.
    Gdy nie będzie w nas tego posłuszeństwa oddamy wszystko duchowi buntu i sami zniszczymy to, czego tak pragniemy, to co dla nas jest troską i świętością. Nie dajmy się zaślepić. Gdzie duch buntu, zawziętości i stawiania na swoim, tam Duchowi Świętemu nie pozwalamy działać.
    Czytajmy Listy św. Pawła, czytajmy Ewangelie. One nauczą nas posłuszeństwa na wzór Jezusa Chrystusa, który był posłuszny Bogu Ojcu aż po krzyż. Popatrzmy na św. o. Pio, na bł. ks. Michała Sopoćko. To właśnie posłuszeństwo Kościołowi, posłuszeństwo Biskupom doprowadziło ich do świętości, choć nie było łatwe. Naśladujmy tych Świętych. CzytajmyDzienniczek św. s. Faustyny, ona także jest wzorem posłuszeństwa. To w Dzienniczku s. Faustyna zapisała słowa Jezusa:

„Największe dzieła w oczach Moich są bez znaczenia, jeżeli są samowolne, a często są niezgodne z wolą Moją i zasługują raczej na karę, a nie na nagrodę” (Dz.s.F. 639). „Wiedz, że większą chwałę oddajesz Mi przez jeden akt posłuszeństwa, niż przez długie modlitwy i umartwienia” (Dz.s.F. 894). 

„Pan Jezus, który głęboko się spojrzał na mnie i dał mi poznać, jak Go to boli, jeżeli w najdrobniejszej rzeczy nie staram się pełnić woli przełożonej, k t ó r a   j e s t   w o l ą   M o j ą ” (Dz.s.F. 329).

    Kochani, przed nami próba. Wierzymy, że Polacy potrafią jej sprostać, potrafią odpowiedzieć wiernością, jak nasi ojcowie. Wierzymy, że wytrwamy i nie zawiedziemy Boga. Posłuszeństwo Kościołowi, posłuszeństwo naszym Biskupom – to jedyna droga, bo droga Jezusa, droga wielu Świętych. I nie osądzajmy, nie potępiajmy – bo przed tym ostrzegał już Jezus. „Nie sądźcie, a nie będziecie sądzeni; nie potępiajcie, a nie będziecie potępieni” (Łk 6,37). Bądźmy posłuszni, zaufajmy Bogu. On nas prowadzi i gdy w tym wytrwamy, doprowadzi nas bezpiecznie do celu, którego tak bardzo pragniemy. Tylko w posłuszeństwie nie pozwoli nam zabłądzić.
    Wyraźmy solidarność z Kościołem, z naszymi Biskupami, wyraźmy naszą wiarę – częstą spowiedzią, uczestnictwem we Mszy św. i przystępowaniem do Komunii św. Ofiarujmy nasze modlitwy, szczególnie Różaniec i Koronkę do Miłosierdzia Bożego, ofiarujmy nasz codzienny trud w intencji naszej Ojczyzny, prosząc o jedność, o wierność wszystkich jej dzieci. Osłońmy modlitwą naszych Biskupów przed atakami zła. Niech poczują, że jesteśmy z Nimi.
    Otaczamy Was modlitwą, towarzyszymy Wam w niej i pozdrawiamy z całego serca.

Wasze Siostry z Rybna    

  
  Jeśli chcesz, by Bóg mógł działać w Twoim życiu, powierz je Jezusowi i Jego Miłosierdziu, bo jak powiedział św. Faustynie ocali każdego, kto oddaje się jego Miłosierdziu:
 
  M O D L I T W A   Z A W I E R Z E N I A
J E Z U S O W I   M I Ł O S I E R N E M U
 
Jezu Najmiłosierniejszy, mój Panie i Zbawicielu.
Wobec nieba i ziemi, świadom(a) swojej nędzy,
grzeszności i niewystarczalności,
oddaję się dziś zupełnie i całkowicie, świadomie i dobrowolnie
Twemu Nieskończonemu Miłosierdziu.
  Ufając Twojej Miłosiernej Miłości
wyrzekam się na zawsze i całkowicie:
– zła i tego co do zła prowadzi
– demonów i wszelkich ich spraw i pokus
– świata i wszystkiego czym usiłuje mnie pociagać i zniewalać
– siebie i wszystkiego co buduje i zaspokaja mój egoizm i pychę.
  Oddaję się Tobie Jezu, Najmiłosierniejszy Zbawicielu,
jako jedynemu mojemu Bogu i Panu,
jedynej miłości, pragnieniu i celowi mojego życia.
Z całą pokorą, ufnością i uległością
wobec Twojej Najmiłosierniejszej Woli
oddaję Ci siebie:
– moje ciało, duszę i ducha
– całą moją istotę
– życie w czasie i w wieczności
– przeszłośc, teraźniejszość i przyszłość
– rozum, uczucia i pragnienia
– wszelkie zmysły, władze i prawa
– wolę i wolność moją
– wszystko czym jestem, co posiadam i co mnie stanowi.
  Nie zostawiam sobie nic, wszystko oddaję Twojej Świętej Woli
przez ręce Niepokalanej Matki Miłosierdzia.
Rozporządzaj mną jak chcesz, według Twojego Miłosierdzia.
Broń mnie i posługuj się mną
jako swoją wyłączną i całkowitą własnością.
Jezu, ufam Tobie!
  Amen.
  I odmawiaj Koronkę do Bożego Miłosierdzia za tych, których kochasz.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz