piątek, 24 czerwca 2016

Życie jest zbyt krótkie, żeby tracić czas na kłótnie.


W pewnym małym miasteczku mieszkają po sąsiedzku dwa małżeństwa. Jedni małżonkowie stale się kłócą, oskarżając się wzajemnie o wszelkie nieszczęścia i dowodząc, które z nich ma rację, drudzy natomiast żyją zgodnie - ani kłótni, ani krzyków nie słychać. Kłótliwa małżonka zazdrości tej drugiej szczęścia. Mówi do męża:
- Poszedłbyś, podejrzał, jak oni to robią, że spokój tam i cisza...



Poszedł mąż, zaczaił się pod oknem. Obserwuje. Słucha. A pani domu akurat sprząta. Piękny wazon poleruje. Nagle zadzwonił telefon, pani wazon odstawiła na sam róg stołu, pobiegła do telefonu. A tu nagle mąż wszedł do pokoju, zaczepił o wazon, a ten spadł i rozbił się w drobny mak.
- Ale afera teraz będzie! Pomyślał nasz podglądacz.
Pani domu wróciła, westchnęła i mówi do męża:
-Przepraszam kochanie, jakoś tak niezdarnie ten wazon odstawiłam...
- No co ty, najmilsza! To ja się niezdarnie obróciłem. Spieszyłem się i nie zauważyłem wazonu. Ale to nic, żebyśmy tylko takie kłopoty mieli...
Sąsiadowi pod oknem serce się zacisnęło. Wrócił do domu smutny. Żona pyta:
- No i co? Jak tam u nich? Widziałeś? Słyszałeś?
- Ano widziałem i słyszałem. U nich każde winne. U nas - każde ma rację.
demotywatory.pl/4665465/Zycie-jest-za-k…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz