niedziela, 15 maja 2016

Zostałam poczęta w wyniku gwałtu. Świadectwo Karoliny


Nazywam się Karolina. Mam 23 lata. Pochodzę z rozbitej rodziny. Zostałam poczęta w wyniku gwałtu. Choć wszyscy ludzie namawiali moją mamę na aborcję, tłumacząc, iż ma jeszcze 4 inne córki do wychowania, ona nigdy się nie zgodziła. Będąc jedną nogą na drugim świecie, nie zawahała się oddać za mnie życia. Przez długie godziny walczyła o istnienie. Choć miałam marne szanse na przeżycie, urodziłam się z rozszczepem kręgosłupa i niewydolnością oddechową. Moje drogi oddechowe nie pracują tak jak powinny, przez co jestem zmuszona być cały czas na lekach.
Mój ojciec jest nałogowym alkoholikiem. Często, gdy wpadał w ciąg, ganiał domowników z nożami, grożąc śmiercią. Kiedy miałam cztery miesiące wraz z mamą i siostrami uciekłyśmy z rodzinnego domu, mając ostatnią nadzieję na lepsze życie. Wszyscy się od nas odwrócili. Nie mieliśmy nikogo, ktokolwiek by nam pomógł. Policja, sędziowie, urzędy byli do nas negatywnie nastawieni i bronili mojego ojca. Byliśmy tak biedni, że nic nie mieliśmy, nawet pieniędzy na chleb, na mleko dla niemowlaka. Jednak znaleźli się obcy ludzie, którzy przynosili nam jedzenie, ubrania, dawali pieniądze. Wielkie wsparcie otrzymałyśmy od księży.
W pewnym momencie los się do nas uśmiechnął. Mama i siostry zaczęły pracę, znalazłyśmy dom. W urzędach dostaliśmy pomoc materialną, finansową.
Jestem ogromnie wdzięczna mojej rodzinie, że pomimo wielu przeszkód pozwolili mi się urodzić i przebywać wśród nich, przede wszystkim za tą miłość, którą nieustannie mi okazują.
Dziś ja sama pomagam osobom w podobnych sytuacjach. Każdy ma PRAWO DO ŻYCIA! Skoro Ty się urodziłeś/ urodziłaś to pozwól też innym poznać świat. Być może te dziecko zmieni Twój świat! Pozwól mu żyć, a objawi Ci miłość, której jeszcze nigdy nie doświadczyłeś/ nie doświadczyłaś i nie martw się o przyszłość. „Nie troszczcie się zbytnio o jutro, bo jutrzejszy dzień sam o siebie troszczyć się będzie”. Tym akcentem kończę swoją wypowiedź i zachęcam Cię, abyś zanim wydasz wyrok, pomyślał/ pomyślała o tych dzieciach i mojej sytuacji.

Karolina Maciejczuk

www.stopaborcji.pl/zostalam-poczet…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz