wtorek, 6 października 2015

Podziękowania

Jak już wielu z Was wie, w zeszłym tygodniu byłem uczestnikiem wypadku drogowego na jednej z europejskich autostrad. Dzięki Panu Bogu i naszej kochanej Matce, pomimo wielu złamań, żyje. Był to z pewnością cud i takie też miałem przeświadczenie od pierwszej chwili kiedy powróciła świadomość. Dzisiaj chciałbym Wam wszystkim podziękować, którzy włączyli się w modlitwę za mnie i moją rodzinę, a także za tych, którzy bezinteresownie pomogli nam w tych trudnych dla nas chwilach. Dzięki temu zdarzeniu wiem, że to co robimy razem z moją rodziną ma sens. Maryja w tych trudnych dniach ani na chwile nas nie opuściła. Dziękuje tym wszystkim, którzy choć przez chwilę modlili się za mnie, polecali mnie i moją rodzinę Bogu. Dziękuje wszystkim osobom indywidualnym, siostrom i braciom pielgrzymkowym, wspólnocie Dobra Nowina, znajomym i przyjaciołom, wspólnotom zakonnym, kapłanom. Szczególnie dziękuje za wszystkie zamówione Msze Święte, Wspólnocie Błogosławieństw z Medjugorie, Rodzinie Radia Maryja, pielgrzymom  z ziemi włoskiej i amerykańskiej. Serdeczny Bóg zapłać, niech Bóg wam wynagrodzi Waszą dobroć.
Proszę o dalszą modlitwę aby wszystko się dobrze pozrastało bez zbędnych komplikacji i abym szybko wrócił do pełnej sprawności.

Fot. Image Factory 2015

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz