piątek, 9 grudnia 2011

Orędzie dla Ciebie

17 listopada 2011r. w Wiedniu, w katedrze św. Szczepana, zebrało się ponad 5000 osób na modlitwie o pokój na świecie. Już po raz czwarty odbyła się modlitwa o pokój pod mottem: Orędzie dla Ciebie. To spotkanie modlitewne z ponad 5000 uczestników zalicza się do największych religijnych spotkań w Austrii. Odbywa się ono pod znakiem Matki Bożej, „Królowej Pokoju”.      



Gościem honorowym tego modlitewnego wieczoru był widzący Ivan Dragicević. W swoim świadectwie wspominał on, że Matka Boża od początku swojego ukazywania się, przedstawiała się jako „Królowa Pokoju”, a także iż ciągle mówi o konieczności nawrócenia i modlitwie o pokój na świecie. „Odwróciliśmy się od Boga i chcemy sami podążać w przyszłość”, ubolewał Ivan. Zwracał uwagę na to, że nikt dzisiaj na świecie nie chce podarować pokoju. Świat zginie jeśli nie zwróci się do Boga.                                      
 Kolejnym gościem honorowym był Szkot Magnus MacFarlane-Barrow, który w zeszłym roku został wybrany przez stację telewizyjną CNN do „Top Ten Hero 2010”. Dał on świadectwo o powołanej do życia przed 9 laty inicjatywie „Mary’s Meals”. Za jedyne 10 Euro na jedno dziecko organizacja ta zapewnia codzienny posiłek szkolny na cały rok. Zainspirowany objawieniami w Medziugorju, a także dzięki wsparciu wielu darczyńcom udało mu się zapewnić pomoc 600.000 dzieciom na całym świecie. „Niedawno byłem w Somali i byłem zszokowany tym co tam zobaczyłem”, opowiadał: „Chciałem się upewnić, że żywność dociera tam rzeczywiście do dzieci”. Fakt, że już tak wiele dzieci zostało uratowanych poprzez „Mary’s Meals” określił  jako „owoc modlitwy”.                   

          

Kard.  Schönborn, gospodarz modlitwy o pokój, zachęcał w swoim kazaniu do tego, aby zwrócić uwagę na świadectwa wiary z okresu wczesnego chrześcijaństwa i czasu nazizmu: „Tamci ludzie, poprzez swoje życie zaświadczyli o prawdzie”. Także dzisiaj potrzebna jest odwaga, aby w swoim otoczeniu żyć zgodnie z wiarą. „Matka Boża chciałaby nas umocnić do tego, abyśmy odpowiadali za swoją wiarę”, wyjaśniał Kardynał i przestrzegał przed wygodnym i płytkim życiem: „Chrześcijanie, którzy idą pod prąd w dzisiejszym świecie, są nadzieją, mimo że taka postawa oznacza dla nich często wielkie cierpienie”.                         
 To spotkanie modlitewne można było oglądać na całym świecie za pośrednictwem portalu Mary.tv. Zanotowano wejścia ze 100 różnych krajów. Ćwierć miliona widzów oglądało na żywo tę transmisję. Po zakończeniu Mszy św. Ivan opowiedział o spotkaniu z Gospą: „Pragnę przekazać w krótkich słowach to, co Matka Boża powiedziała do mnie dzisiejszego wieczoru. Bardzo trudno jest opisać, znaleźć odpowiednie słowa, aby właściwie to przekazać. Przez te 30 lat staram się  i poszukuję lepszych i piękniejszych słów, ale uwierzcie, jeszcze ich nie znalazłem. Bardzo trudno jest opisać to spotkanie. Mówiąc teraz do was wciąż jeszcze jestem przy Niej. Po każdym spotkaniu z Maryją potrzebuję kilku godzin abym wrócił na ziemię i zaczął odczuwać, po ziemsku. Kiedy Matka Boża przychodzi, przynosi ze sobą część raju. Do każdego spotkania z Maryją przygotowujemy się modlitwą różańcową. To przybliża nas do Niej. Dziś, gdy odmawiałem różaniec wspólnie z wami i przyszła godzina 18.40 zacząłem odczuwać Jej obecność mocniej i mocniej. Ukląkłem, zacząłem modlić się i w momencie, kiedy zatrzymałem się i nie mogliście dalej słyszeć mego głosu przyszła Gospa.



 Pojawienie się Matki Bożej poprzedza światło, światło nie do opisania i nie do porównania z  żadnym innym światłem na ziemi. Kiedy Maryja przychodzi nie widzę niczego wokół siebie, nie czuję czasu ani miejsca gdzie jestem. Gdy Maryja przyszła tego wieczoru była bardzo radosna i szczęśliwa. Pozdrowiła wszystkich swoim macierzyńskim pozdrowieniem: Niech będzie pochwalony Jezus moje drogie dzieci. Potem modliła się z wyciągniętymi rękoma nad wszystkimi księżmi obecnymi tutaj i nad wszystkimi nami tu zgromadzonymi. Pobłogosławiła swoim macierzyńskim błogosławieństwem nas i przyniesione przedmioty. Następnie poleciłem w szczególny sposób Maryi tą Archidiecezję i Ciebie Eminencjo, Księże Kardynale. Maryja modliła się w sposób szczególny za tą archidiecezję i za jej potrzeby. Poleciłem wszystkich was, wasze prośby, wasze intencje, wasze rodziny, wszystko co przynieśliście w swoich sercach tutaj. Maryja modliła się za wszystkie osoby chore tu obecne. 
Matka Boża powiedziała do nas takie słowa: Drogie dzieci, dzisiaj również wzywam was do modlitwy. Zwłaszcza, gdy szatan chce wojny i nienawiści. Ponownie, drogie dzieci wzywam was do modlitwy. Módlcie się, aby Bóg dał wam pokój, każdemu sercu, i nieście pokój temu niespokojnemu światu. Ja jestem z wami i za każdym z was oręduje przed Bogiem. Nie bójcie się, bo kto się modli nie boi się zła i nie ma nienawiści w sercu. Dziękuję wam, drogie moje dzieci, że przybyliście dzisiaj i odpowiedzieliście na moje wezwanie.
Potem odmówiliśmy wspólnie z Matką Bożą modlitwę Ojcze nasz i Chwała Ojcu. Gospa kontynuowała modlitwę nad nami wszystkimi i odeszła w znaku świetlistego Krzyża z pozdrowieniem: Idźcie w pokoju ukochane dzieci moje. Najważniejsze podczas tego wieczornego spotkania z Maryją jest to, że trwaliśmy razem na modlitwie pełnej Ducha Świętego. Co może być piękniejszego, jak zacząć Adwent w ten sposób? Kontynuujmy w naszych rodzinach to, co tu dziś zostało zapoczątkowane, aby je odnawiać. Zacznijmy ewangelizować nasze rodziny i z naszymi rodzinami. Bądźmy siewcami na dobrej ziemi. Gospa wzywa nas abyśmy byli tymi, którzy sieją ziarno. Mam nadzieję, że wszyscy tutaj posialiśmy dobre ziarno, że to ziarno upadnie na dobrą ziemię i że przyniesie dobry owoc. Niech tak się stanie. Dziękuję wam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz