sobota, 25 kwietnia 2015

Arcybiskup o owocach Medjugorie

Arcybiskup Salvadoru Piñeiro García Calderón, arcybiskup Ayacucho i przewodniczący  Konferencji Episkopatu Peru,  w tym miesiącu odwiedził Medziugorje. To była jego druga pielgrzymka do Medjugorje. Jego pierwsza wizyta odbyła się w czerwcu 2003 r.

W wywiadzie dla Radia Mir 66-letni arcybiskup powiedział: "Od dawna słyszymy w orędziach Matki Bożej nawoływanie do nawrócenia i adoracji jej Syna, nie jest dla mnie łatwo tutaj przyjechać ze względu na odległość jaką mam do pokonania. Niektórzy pielgrzymi z Peru mogli tutaj przyjechać, a ja razem z nimi . "W Limie mamy ośrodek imieniem Królowej Pokoju, ludzie przychodzą tam, by rozprzestrzeniać orędzia Matki Boskiej i rozpowszechniać wiedzę i informację o Medziugorje". "Podczas mojego pobytu spowiadałem wiele osób, a to jest ogromna radość dla kapłana, gdy widzi tak wielu wierzących podchodzących z bólem i łzami do sakramentu pojednania, a następnie odchodzących od konfesjonału i powracających do swoich domów szczęśliwymi. To owoce i cuda tego miejsca. "

Źródło:  http://crownofstars.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz