środa, 2 maja 2012


Orędzie Matki Bożej z 2 maja 2012


Drogie dzieci! W matczynej miłości proszę was, podajcie mi swoje ręce, pozwólcie mi abym was prowadziła. Ja, jako Matka pragnę ocalić was od niepokoju, rozpaczy i wiecznego potępienia. Mój Syn przez swoja śmierć na krzyżu pokazał jak bardzo was kocha, ofiarował się z powodu was i waszych grzechów. Nie odrzucajcie Jego ofiary i nie odnawiajcie Jego cierpień swoimi grzechami. Nie zamykajcie sobie bram raju. Moje dzieci, nie traćcie czasu. Nie ma nic ważniejszego od jedności w moim Synu. Pomogę wam, ponieważ Ojciec Niebieski posyła mnie, abyśmy mogli razem pokazać drogę laski i zbawienia wszystkim tym, którzy Go nie znają. Nie zatwardzajcie waszych serc. Zaufajcie mi i adorujcie mojego Syna. Moje dzieci, nie możecie być bez pasterzy. Niech każdego dnia będą w waszych modlitwach. Dziękuję wam.






Zgodnie z dekretem Papieża Urbana VIII i wytycznymi Soboru Watykańskiego II autor informuje, iż nie ma zamiaru w żaden sposób uprzedzać orzeczenia Kościoła odnośnie nadprzyrodzonej natury wydarzeń i orędzi, o których jest mowa na tych stronach. To orzeczenie należy do kompetentnych autorytetów Kościoła, któremu autor w pełni się podporządkowuje. Słowa takie jak "objawienia, cuda, orędzia" itp., mają tu znaczenie zwykłego ludzkiego świadectwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz