sobota, 16 lutego 2013

Papież pobłogosławił Medjugorje z powietrza


Papież Jan Paweł II miał marzenie , aby przyjechać do Medziugorja, ale nie było mu dane je spełnić. Teraz polski ksiądz, Adam Sławek, opowiada iż Papież rzeczywiście widział Medjugorje. Było to wtedy gdy Papież leciał samolotem na wschód, spytał pilotów, czy byłaby możliwość przelotu nad Medjugorje. Gdy ów przelot okazał się możliwy, Papież pobłogosławił wioskę z powietrza.
Papież Jan Paweł II II błogosławiony medjugorje Samolotem fr adamus slawek
Papież Jan Paweł II opuszcza samolot 
Medjugorje nigdy nie widziało papieża Jana Pawła II, ale Papież widział Medjugorje. Do osiągnięcia tego celu potrzebowaliśmy trochę kreatywności, ale to pozwoliło  zobaczyć i pobłogosławić wioskę przez Papieża Jana Pawła II - powiedział polski ksiądz ks. Adam Sławek do jednych z pielgrzymów włoskiej grupy modlitewnej  w dniu 19 października ubiegłego roku.
Według księdza zeznań, cytowanych na jednej ze stron grup modlitewnych, błogosławiony papież Jan Paweł II pobłogosławił wioskę z powietrza, gdy tylko nadarzyła się taka możliwość. KsSławek mówi, że papież powiedział mu to osobiście, podczas prywatnego obiadu w Watykanie.
padre fr ojciec adamus slawek Papież Jan Paweł II pobłogosławił II 2 medjugorje Samolotem
Ks. Adam Sławek
"Ja też byłem w  Medziugorje, ale nie wiesz w jaki sposób? Kiedy lecę na wschód, zawsze pytam pilotów czy jest możliwość przelotu nad Medjugorje? Widzę Madonnę tam, z góry i błogosławię Medjugorje"- tak powiedział wg. księdza Sławka, bł. Jan Paweł II.
Kapłan opowiadał dalej, iż jeszcze podczas obiadu jego stosunek do Medjugorja i tego wszystkiego ca się tam dzieję był obojętny ale Papież usilnie namawiał go do odwiedzenia tego miejsca:
"No, dalej! Jedź tam!  Bo ja nie mogę tam pojechać. Jest prawdą, że ​​jako papież, mogę tam pojechać, ale ja reprezentuje cały Kościół,a Kościół musi być ostrożny. Kiedy byłem biskupem i Ojciec Pio żył, to pojechałem do niego, nawet jeśli Kościół wówczas nie wypowiadał się na Jego temat (był okres, że negował),  to pojechałem, bo byłem bardziej "wolny"" ks. Adam Sławek cytuje słowa papieża z ich spotkania.
"Teraz jestem na piedestale, i wszyscy na mnie patrzą. Dlatego muszę być bardziej ostrożny" dodał Papież Jan Paweł II  - zgodnie ze świadectwem polskiego księdza.

Źródło: medjugorjetoday.tv

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz